Ben öğrendiğim gün bıraktım. Bence biraz kafada bitiyor alıp paketi çöpe attım. O zehirli havanın bebeğe gittiğini hayal ettim hep ve elimi bile sürmedim Allaha şükür aklıma da hiç gelmiyor eşim falan içiyor yanımda canım dahi istemiyor. Bence biraz kendini sıkma bu konuda at çöpe gitsin sigara dediğiniz nedir ki irade meselesi kendine güven yaparsın sen 🥰