ya inanmazsınız işte bende dün akşam test yaptım ve aynı resimdeki gibi benmi görmek istediğim için görüyorum diyorum birde birşey soracağım.. ovulasyon yapıyodum ona göre beraberlik oluyodu dün leke geldi kahverengi acaba yerleşme kanaması olabilir mi