aydinaleyna61 Caglapolat şuanlık normal gözüküyor ilerleyiş nasıl olur bilemiyorum doktorum 7 sinde gel dedi ayın 7 sinde 9 ay 11 günlük oluyoruz büyük bir ihtimalle sancım vs olmazssa ilk önce suniyle denerler eğer suni sancıdan verim alınmazssa sezeryan olur herhalde bu evre çok yoruyor gerçekten ya
Caglapolat Fatma_0 Muayneniz varmis ya size ne yapacaklar gittiginizde soledilermi suni sancimi veriyorlar acilma sanci olmayinca 40 hafya bittiyse
Fatma_0 Caglapolat pazartesi normal muayene ve açılma var mı diye bakıcak aynı zamanda üç güne bir gidicem. Her gidişimde açılmaya bakacak. 41. Haftaya kadar kendi doğmasını beklicez. 41. Haftada hâlâ gelmezse açılmam varsa1 1.5 cm falan suni sancı verecek. Hiç açılma yoksa suni sancı açılma yapmaz dedi o zaman direk sezeryan 🌸
Caglapolat Simdi benimde bir sorum olacak benim yarin 40 haftam doluyor doktor carsamba gene cagirdi bende merak.ediyorum carsamba gunu napilcak nasil olacak diye suni sancimi vercekler bende acilma sanci hic bisi yokta
Htc18 Caglapolat herhangi bir sıkıntı yoksa 42inci haftaya kadar bekleniyor açılma nisan su gibi olayların olduysa suni teklif edebilir doktora gorede degisiyor
Tugba1421 ppapatyam_ Bende 39+1 Son 6 gün var yalancı sancı olup geçiyor devamı gelmiyor kendi agrimla olsun istiyorum sağlıkla gelsin bebislerimiz
Karacam Fatma_0 bnmde salıya 40 kontrol var açılma hiç yoktu ogün tekrar bakıcak ve duruma göre başlatıcaz
Caglapolat aydinaleyna61 Bende bu gun 40 haftayi doldurdum benide 7 sinde cagirdilar acaba beni ne bekliyor sancim belirtim hic bi seyim yok carsamba gittimde acaba suni sancimi verirler
Caglapolat aydinaleyna61 aynen ole ya bende 40+1 suan ama sancim hic bi belirtim yok carsamba gidicem cagirdilar ama acaba ne olck bilmiyorum suni verirlermi acaba o gun yoksa haftayami cagirirlar bilemiyorum
Efee2021 Bende pzt gidicem 39+5 olacağım o gün ama tıkyok yaaa zaman geçmiyor yatabileceğim bi rahat pozisyon bulamaz oldum
Tugba1421 ppapatyam_ Allah razı olsun canım bugün ağrılarım çok oldu ama dayanılmayacak kadar değil nst de 120 lere kadar 6 dk arayla sancılarım cıktı ama yine devamı yok acaba böyle böyle mi olacak bilmiyorum 3.dogumum ama evde hiç ağrım olmadan oldu diğer cocuklarim birinde su geldi birinde suni sancıyla gittik hiç evde ağrı çekmeden gittigim için ayırt edemiyorum bekliyoruz bakalim
aydinaleyna61 Caglapolat İnan hiç bilmiyorum resmen sülalemde 40 haftaya kadar bekleyen benim herkes 38 inde doğurmuş mübarek 😂 ve ilk gebeliğim hiçbir fikrim yok herkes farklı birşey diyor doktor doğru düzgün bilgi vermiyor. Çatı muayenesi yapıldı mı size
Caglapolat aydinaleyna61 ya bundan onceki haftalarda 2 kere yaptirmistim normal gozukuyordu iste aynen ole benimde ilk dogumum baya bekliyorum bende
Caglapolat Caglapolat siz devlet hastanesinemi gidiyorsunuz bende devlete gidiyorumda orda da cok bi bilgi verilmedi ben dedimki bu saatten sora nolcak pazar gunu gunum doluyor dedim o zaman carsamba gel dedi bide suni verilcek dedi yanlis anlamadiysa beni ya dediki bu carsamba gittigimde vercek yada haftaya vercek 42 son oldugu icin bilmiyorum nolcak
aydinaleyna61 Caglapolat anladım açıklık vs varmıydı bende 1 cm açıklık ve rahimde yumuşama vardı erken doğabilir demişti hala doğacak işte neyse sağlıklı olsunlar da içimizde kalacak değiller