ppapatyam_ Nasilsinizz?? Sancilarim var cikiyor ama düzensiz kasilmalarimda var ama acilmam yok sizde durumlar ne artik dogurmak istiyorumm saglikla 🥺🥺🥺
Zeynepsuveannesi ppapatyam_ bende 39+6 arada karnım ağrıyor çamaşırım da sanki arada su gelmiş gibi ıslanıyor ama başka Bir şey yok karnım taş gibi bi sıkıntı yoktur ıns
Mutlulugumm123 ppapatyam_ 39 haftalık olduk bizde bel ve kasik agrim oluyor ama duzensiz iliski gunde 5 tane hurma harketliyimde ama olmuyo
Keremiko ppapatyam_ 39+4 um bende. Kasik agrisi karinda sertlik vs her turlu agri var ama nst sanci aciklik su nisan yok. 7 nisanda kontrolum var bakalim nisan bebekleri baya nazlilar sanirim😊
Murtuym NurrA bende 39+ 4 üm bugün hep sızıntı şekilnde su geldi şimdide dayanılmıcak gibi değil ama az ağrı var anlamdım ne acaba bu ya
ppapatyam_ Mutlulugumm123 bende ahududu yapragi cayi iciyorum ve deli gibi yürüyüs yapiyorum spor yapiyorum ama acilmam yok 🥺
ppapatyam_ Keremiko hadi hayirlsi benim 6 nisan bakalim insallah dogururuz hayirlsiiyla ozamana kalmadan 🤲🏻
aydinaleyna61 Keremiko bende 39+4 teyim aynı sizin gibiyim benimde kontrolüm 7 sinde inşallah tez vakitte doğururuz artık 😂
Keremiko ppapatyam_ bugun bebegin hareketlerini hissedemiyorum gibi his geldi tatli tuzlu yedim baya hareketlerine kafami taktim garibimin alani da kalmadi gelse de o da rahat etse ben de😯
Keremiko ppapatyam_ benim de 6 nisan tahmini dogum tarihi ama doktor da gelmezse diye o saate kadar ertesi gunune cagirdi 7 sine.
Aratzeynep ppapatyam_ kızlar moral vermeye geldim 😂19 yaşındayım ilk gebeliğim ve herşeyden korkan biri olarak içinizi ferahlatayım dedim. 39. Haftamda Hiç sancı yok açılma yok denildi yine 39. Hafta içinde kontrolüm vardı tekrar gittim sıfır sancı ile öylesine kontrole be bi baktık 7 cm açılma doğuma alındım bir saat içinde yavrum kucağımdaydı inanın tabiki kolay değil ama çekilmeyecek gibi de değil Rabbim öyle bir güç veriyor ki anlatamam hepinize çok dua ettim etmeye de devam ediyorum Rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın 🙏 Biz oğluşumla 10 günlüğüz 🙏👶❤️💙 darısı sizlere
Fatma_0 Bende 39+5 oldum bugün 💆🏻♀️ Yalancı sancı bel ağrısı vs oluyor ama gelen giden yok. Günlük yürüyüş, hurma, bol su ne gerekiyorsa yapıyorum yine yok 🤢 Pazartesi 40. Haftamda muayenem var inşallah açılmam vardır diye dua ediyorum 🌸
Caglapolat Fatma_0 Muayneniz varmis ya size ne yapacaklar gittiginizde soledilermi suni sancimi veriyorlar acilma sanci olmayinca 40 hafya bittiyse
Karacam Fatma_0 bnmde salıya 40 kontrol var açılma hiç yoktu ogün tekrar bakıcak ve duruma göre başlatıcaz