Bebegim4 kıl canım ben oturarak kılıyorum allah kabul etsin inşallahda ,rabbim biliyor agrını sen namaz kılmamazlık etme gözünlede kılsan kıl yani..banada farzları ayakta zorunlu sğnnetleri otur dedikler kılamıyorum napayım agrım çok oturrarak kılıyorum.