Kızlar bu konuda kesinlikle bilgisi olanlardan yardımcı olmasını istiyorum valla herşeyi buraya soruyorum yazıyorum kusura bakmayın çünkü hamile olduğumu kimse bilmiyo ve etrafıma sormak istemiyorum kızlar ben 5 haftalık gebeyim namaz kılarken çok dikkatli davranmama rağmen aşırı derecede belim bacaklarım ağrıyo birazda kaşık bu şekilde olanlar varmı acaba normal mi yani tehlike olmadığı sürece oturarak kılınmazmış bende kılmıyorum o yüzden kesinlikle ama ağrım oluyo