esmaaydn Bende de aynı durum oluyor özellikle çok oturursam yada ayakta çok kalırsam oluyor 39+5 olduk Çarşamba kontrol var hayırlısı
Merwekavalci Bende 40+4üm. Ne sancı ne kasılma hiç bişey yok ama fazla enerjim var bugün bütün gün gezdim alışveriş yaptım.
Ayselcnt SekerAnne Aynen canım.. Bebek iyi olsunda..biz çekelim sancı önemli değil.. ben 37+5 im.. Rabbim hepimize hayırlı doğum nasip etsin inşallah..