BuBenimOykum canım ben doğum yapalı 2 ay oldu , ben çok su içiyordum ilk son aylarımda zorla artık senin gibiydim . Ama dogumdan sonra kendime çok kızdım çünkü o sular benim ödem atmama çok yardımcı oldu. Lütfen aksatma zorda olsa iç tarçın koy iç , elma meyve koy öyle iç ama iç benden sana tavsiye