Gebelikten önce günlük su ihtiyacını çay ve kahveyle karşılayan birisi olarak 36 haftadır ennnnn zorlandığım şey su içmek sanırım. Var mı benim gibi olan kızlar ya doktor günlük 3lt dedi ben zorla 1.5lt içebiliyorum. Şimdiye kadar bişey olmadı ama benzer durumda olup bi sorunla karşılaşan var mı biraz vicdan azabı çekiyorum