Cakil01 benim oğlum da malesef 36+2 de geldi şükür problem olmadı ama sürekli uyuyordu emme refleksi biraz düşüktü😐korkuyorum aynısı olcak diye ben aslında 39. Haftada istiyorum ama kaçına gittim inan hepsi takmış 20 ağustosa 🤨bakalım belki sancım falan olmazsa 39 da alır 🙃🙃🙃