Oglununannesi
Bende hep 18.08.2018 istedim (39+0 a denk geliyor )
Fakat hem cumartesi hemde bayram öncesi olduğundan doktorum şehir dışında olacakmış.
38+4 ( 15 ağustos) diye olsun zaman dedim kendi kendime ama henüz doktorum tarih vermedi. O nedenle sordum siz mi belirlediniz doktor mu diye :)
Kendi isteğimize göre almazlar galiba🤔😂
37.hafta nin bitiminde ciğerler tamamen gelişiyor 38 ve 39 sezeryan için uygun diye okudum hep... Fakat siz de bir kaç aynı şeyi söylemişlerse bir bildikleri vardır, korkmayın bence🤗