Gizem957 Doktorum net bilgi vermiyor cunku kendisi de kontrollere göre hareket ediyor. Lokman hekim Sincan Özgül hanım a gidiyorum. Akciğer geliştirici iğne yapıyorlar sürekli nst bağlıyorlar serum veriyorlar antibotik de başladılar doktor elimden geldiğince bebegi içeride tutmaya çalışacağım dedi. Ama ara ara su gibi akıntım gelmeye devam ediyor. Pazartesi ye kadar gözlemaltındayım acil bir durum olursa doğuma alınacağım suanda sıkıntı görünmüyor bakalım ama büyük ihtimalle doğum olurmus