Kızlar 31+4 günlük hamileyim doktora gittim 2 gün önce suyun azalmış bol su iç dedi. Bugün cuma gittim dengelenmemiş suyun bazen su içmekle alakalı da olmayabilir dedi yatış verdi. Ped falan verdiler gelen su mu akıntı mı diye gelen suyummus. Ara ara su gibi geliyordu akıntı da oluyordu ben onu akıntı sanıyordum. 3-4 günlük birşey dedi doktor. Erken doğum olabilirmiş büyük ihtimal dualarınızı eksik etmeyin. Bol su için olur mu 🌸Var mı benim gibi olan büyük ihtimalle doğuma alacaklarmış sanırım doğuma alınır değil mi suyun önüne çok geçileceğini düşünmüyorum cunku