Ezgifatma2010 Başkent prof Emel Ebru özçimene gidiyorum 300 muayenesi ben 240 veriyorum Dogum ücreti 3000 sezeryan ve normal Emel hanım prof oldugu için 4000
merve-aday Gulsen4224 gercekten diğer hastanelere göre en uygun büyük şehir hastanesi fiyatlar okadar arttırmamış ben Hacer hanımda 3sene önce oğlum 2.500 yapmıştım
Gulsen4224 merve-aday çok iyi canım bugün doğum yaptım normal doğum 2750 ve doktorlar da ebelerde mükemmel 🤗
merve-aday nazlizci nazlizci ben yapmadım ama sordum öyle dediler normal doğum 4 seZeryan 5 dediler ben 4 aylık suan sizde mi medova gidiyorsunuz
merve-aday nazlizci ben Aysel hanıma gidiyorum adet hanım yanında ama memnun değilim bi ısınamadım azer hanım nasıl
nazlizci merve-aday ben ilk haftamdan beri gidiyorum çokk memnunum ve çok sevıyorum doktorumu fotoğraflarımız bile var 😊
merve-aday nazlizci ya ne güzelben azer hanım için kontrol iyi dogum sonra hiç öle olmuyor diye duydum sonra bende araştırdım Aysel hanımı buldum dogumunuz normal mı