_Elifffffff_ mavi_kus Medicanaya gidiyorum 180₺ muayene ücreti ödüyoruz:) doğumda 4.500₺ diye duydum (normal)
Asliyim mavi_kus merhaba ben Medicana Rengin Karatayli ya gidiyorum ilk doğumda orda yaptım çokta memnun kaldım özellikle Rengin hanımı çok seviyorum başarılı bir hekim hastanede de memnun kalmıştım tavsiye ederim 🤗180 lira muayene ucreti
miniko_2308 _Elifffffff_ merhaba, medicana’da hangi doktora gidiyorsunuz acaba, bir de memnun musunuz?
Prettybaby _Elifffffff_ merhaba doğum sürecinde covidden dolayı refakatçi durumu nasıl oluyor biliyor musunuz?
mavi_kus merve-aday 😨 ne kadar çokmuş yaa.. açıkçası devlet hastanesinde stajyerken doğumhanede çok çalıştım fobim oluştu
_Elifffffff_ miniko_2308 nil okura gidiyorum 2. Gebeligim ilkindede ona gitmiştim çok memnunum ben cnm
merve-aday Esraismail bu sene pandemi dolayı böyleymiş çok fazla gerçekten hiç acıma yok herşey para 500 TL kan idrar guatur sarılık tahllere verdik is hangi dr girmiştiniz
Asliyim mavi_kus yok maalesef eşimden dolayi ozel sigortaliyim hiç bir ücret odemiyoruz muayene ücreti ise giden arkadaşlardan duymustum
Esraismail merve-aday bnm yengem gecen sene orda dogum yaptı bn oraya gitmedim canm ama gecen sene 3000 di dogum ücreti
Gulsen4224 mavi_kus Büyükşehir normal 3.000sezeryan 3.500 en uygunu geliyor bana diğer yerlere göre muayene 150
merve-aday Gulsen4224 gercekten diğer hastanelere göre en uygun büyük şehir hastanesi fiyatlar okadar arttırmamış ben Hacer hanımda 3sene önce oğlum 2.500 yapmıştım