Adige60 aynısı belki de daha fazlası var diyebilirim.ilk "hamileliğimle birlikte başladı. 2 gebelikte eşim belki değişirsin dedi tecrübeli olacağından ama ben çok daha kötüyüm sanırım. huy edindim.kendim için değil ama su anda 2 yasında oğlum var ellerini günde en az 15 kere yıkıyorum yemek kimseye yaptırmıyorum ben yapıyorum hep bi önyargı var çok kötü bişi bir de hamileyim hem karnımdaki için hem oğlum için sürekli bir tedirginlik içindeyim o yüzden destek almayı düşünüyorum Doğumdan sonra🙁😫