Hamilelikte tabiki de dikkat etmek lazım ama ben bunu takıntı haline getirdim sarı beze dokunduktan sonra ekmek aldım acaba elimi yıkamis mıydım ,çok mu uzandım, meyve iyice yıkanmış mıdır, elimde krem kalmış mıdır ne yapacağım böyle hiç bilmiyorum 😥