Bende dün oldum kan verdim ama hiç ağrım sızım olmadı 🙄 çok çok hafif bir ağrım oluyor oda beni engellemiyor bence bünyeden çok vuranında marifeti geçen yıl eşime vuruldu oda 1 hafta ağrısını çok çekmişti. Dün akşam kendi diyor bana vuran hemşireden sonra anında ağrımaya başlamıştı diye. Benim öyle olmadı 🤷🏻♀️ Biraz da insanlar gerilip korkuyor, olmadan önce kasıyorsanız ondandır ben çok rahattım belki oda etkilemiştir. Geçer hepsi hiç düşünmeyin bebişleri düşünün 🥳❣️