haydibakalim nurbebek01 ay ben de dün vuruldum çok kötüyüm unutup kolumu kaldırıyorum nasıl bi ağrı kırmızılık iğne ucu kadar var iğnenin girdiği yer ama çok ağrıyor ya
snmsvrnzdmr nurbebek01 Aşı olacakların dikkatine ben aralıklarla buz aküsü koydum koluma bayağı iyi geldi. Sadece bende (aşılı olduğum için tek doz yapıldı) mide bulantısı oldu daha öncekilerde olmamıştı hiç.
Ugurhilal nurbebek01 canım bende bugün oldum aynı koldan kan da verdim üstüne güzelce düşüp bayılmışım hemşire bir hafta ağrı yapar dedi buna iyi gelecek bişiy yok sanırım üzerine yatmadan dikkat edicez geçer inşallah suya değmemek lazımmış bide şişermiş kolumuz
nurbebek01 Pestil ya benim kuzenimde vurdurdu hiç bisey hissetmedi öldüm ya bide sag koluma vurdurdu hiç bisey yapamıyorum
nurbebek01 haydibakalim evet bende sağ koluma vurdurdum keske sol koluma vurdursaydim bisey yapamiyorum
Tansumrdn27 nurbebek01 aslında soruyorlar hangi kolunu daha çok kullanıyorsun diye ona göre vuruyorlar sormadılar mı?
ozydm İlk dozda ağladım gece uyutmadı ağrısı, ikinci doz beni çok korkuttu ama aşıdan eve gelir gelmez buz aküsü koydum koluma aralıklarla ağrım çok az kesinlikle buz uygulayın 🤗
Ayoz nurbebek01 buz koy çabuk geçiyor ağrılar. 1. Dozda hiç koymadım 1 hafta ağrı yaptı 2. Dozda aynı gün uyguladım 1 güne geçti ağrı yapmadı
Nisanurunannesi3850 nurbebek01 benimde ilk dozda 3 gün çok agrimisti hatta ilk gün agriyla uykumdan uyanmistim igneyi yapan ebe buzla kompres yapabilirsin cok agri yapar ates flnda yaparsa parol içebilirsin suya hic degdirme 2 gun dedi Gun sıcak dus almistim rahatlatmisti 2. Dozda sknti yasamadim hafif ates oldu gecti