Havva002 Happybaby53 cildiye doktorunun verdiği ilaçlar geçirdi canım düzenli kullanınca ama baya Bi süre sonra yine oluştu hafifken yine sürdüm böyle böyle yayılmasını önledi yani
litwine Happybaby53 ben de de olmuştu marta girer girmez bahardan da olabilir domatesi patlıcanı falan yemedim vazelin sürdüm sabah akşam deterjana elimi değdirmedim 1 haftada geçti egzama zor ya
ebozbey Happybaby53 benim normalde egzamam var yüzümde çıkıyor. İlaç kullanmadan asla geçmiyor ve doktorum ilacı yasakladı berbat bir halde geziyorum 😓 size inşallah önerirler biseyler
Djmommy Cildiyeciye gitmenizi öneririm. Bende kullandım ama devam ediyor malesef. Benım hatam şu ama doktor asla bulasık deterjanına falan elimin değmemesini istedi ona özel bi eldiven aldırdı egzama eldiveni. Ben onu takmıyorum. Belki de böyle şeyler tetikliyor. Ama eskiye göre daha az kaşınıyorum. Geçmiş olsun çok sinir bozucu bir durum .. bir de dezenfektan ve kolonyayı önemli durumlar dısında cok sürmemeye çalışıyorum onlar da tetikliyor
Meridaily Benim saçımda var senelerdir, zeytinyağı sürüp 1 saat bekletip yıkıyorum, rahatlatıyor. Ama yıne tekrarlayan bır durum ne yazık ki