16+5 haftalığım sanırım 9-10. Haftadan itibaren egzama oldum :( Ellerim ve ayaklarım kaşınıyor, kasıyınca minik beyaz kabarcıklar çıkıyor. Hamilelikte tedavisi varmı veya doğumdan sonra geçti mi? Ne kullandınız geçmesi için. 7. De cilt doktoruna randevum var