Eda2424 Bende aynı durumu yaşadım hatta başka şehire doktora gittim 7+5 günlüktü hem bebeği gördük hemde kalp atışını 🙂 iyi düşünün iyi olsun
Angela Oziinn benimde aynı oldu bugun gittim 8+4 cikti bebek göründü bata göre 9+1 gec döllenme olmus korkma içini ferah tut canim bende gec gördüm
Oziinn Angela benmde öyledir canım inşallah ya merakla kontrolü bekliyormuş ara ara ağrım olunca korktum bi de
Semaonur23 Kardelenck yaa cok sevindim sizin nsl gidiyor hamileligin iz bnm cok kötü gidiyor hiç bir şey yiyemiyorum acı sarı kusuyorum bol bol sizin de aynı mı acaba?
Ervaerva Benimde hem kesemi görmedi hemde bebeği zaten sorunlu bir doktordu hiç memnun kalmamıştım sıkıntı yapma hakkında hayırlısı olsun inşallah
Biresinti Oziinn hayırlisi olsun amamsebebini arastirmalari lazim 😕 üzüldüm.adınıza rabbim saglikli bi gebelik nasip etsin
Kardelenck Semaonur23 Semaonur23 benim herşey yolunda gidiyor çok şükür bulantı falan yaşamadım aksine iştahım açıldı daha da. Umarım sizinki tez zamanda geçer çiçek gibi bir hamilelik geçirirsiniz 🌼🌼
Semaonur23 Kardelenck işallah canm bnm ama zor gercekten sürekli kusuyorum hemde acı sarı yiyemiyorum hiç bir şey yedigim de direk kusuyorum dualarınızı eksik etmeyin 🙏