Merhabalar iki hafta önce doktora gittim 6+2ydim kesem 19mmdi bebeği göremedim dedi bi hafta sonra gel dedi Salı günü tekrar gittim kesen çok iyi 2.22cmolmuş ama yine bebeği göremedim dedi bi hafta yine bekleyelim boş gebelik demek için 25mm olması gerek kesenin dedi Salı günü tekrar gidicem ama ara ara ağrım olup geçiyo kadığımda ekstra bugün şeffaf ve beyaz gibi akıntım çoğaldı bi sıkıntı olabilir mi