senaagc benim eşimde öyleydi😁ben normal kahvaltımı yapıyorum bol bol peynir ve kaşar yiyorum çünkü süt fln içemiyorum. Akşamda normal yemek yani akşam yemeğinde bir değişiklik yok ama aralarda ceviz, fındık, kaju, ev yoğurdu, portakal, deveci armut (amniyon sıvısı için yani çoğaltırmış). Ben bunları yiyorum yiyebilenler için balık yumurta ve süt ben bınları maalesef tüketemiyorum. Yoğurt ev yoğurdu olsun doktorum bana sakın marketten alıp yeme dedi.