minikturta Arkadaşlar çok özür diliyorum ama canım şeftali istedi bikac yere baktık bulamadık var mı burda bildiğiniz herşeyi satan biyer 😭 Eşim diyorki Cappy Şeftali alsam olmaz mi dedim aynı şey mi yine de sorayim bulamazsak o olur mu 😂😂😂😂😂
Ekinci-ada12 minikturta ahhhh Kiyamam bende erik diyordum yoktu yerde domates gibi yetişmişti rüyamda suan bulunuyor yinede pahalı
Olivia minikturta amaaan ya benim de canım karpuz çekmişti kış ortasi tabi olmadığını için yiyemedim hala da yiyemedim şuan var ama ne kadar güzel bilinmez içimde kaldı 😅 bulursunuz inşallah Allah yardımcınız olsun
Mervenurhmzgl Gkc123 ben bi mevye sipariş verdim donmuş geldi ve çözülmesini bekleyin yazıyordu çürüktü kokuyordu resmen hiç tavsiye etmem verdiğin parayla kalıyorsun neyseki buldum yedim sonradan 😂
Emel38 Olivia kader arkasim bende karpuzun çıkmasını bekliyorum..iran karpuzu bir çıksaydı doğurmadan..
minikturta Olivia karpuzdan anlayan biri varsa alabilirsiniz ayıptır söylemesi baya oldu bende almıştım nar gibiydi ici ama birisi yarısını almıştı bende diğer yarısını almıştım içini öyle görmüştük 😂
Olivia Emel38 doğuma bir ay kaldı inşallah ozamana kadar yerim çünkü çok istiyorum 🤲🤲😅 beklemedeyiz bizde
metehaninannesiii minikturta valla geçen gün benim de çekti afedersin sulu sulu birde eşime de diyorum yerken böyle suyu akacak kolumdan diyorum beb şeftaliyi buldum da sulu olması kaldı dedi kayseri de olduğumuz için hiçbir yerde bulamadık dediğin gibi cappy şeftali parçacıklı olandan ıctim az da olsa gönlüm geçti ama hala aklımda 🤦♀️😂
minikturta metehaninannesiii kiiizzzzz aynen aynen ya valla böyle okurken bile afedersin ağzım ayrıldı sanki şeftalinin suyu ağzımda yani o derece 😂😂😂😂😂😂😂
Emel38 Olivia az önce bir yerde buldum ama kapatmış dükkanı pazartesiye kaldı bizim karpuz.tatli iran karpuzu hemde 😁
Olivia minikturta markette daha dün gördüm 4e bolmuslerdi ama çoktan orda duruyor diye alamadım 😅😅 alırım bu günlerde ama