Esraemre44 Seyda_yekta cok şükür iyi solunum sıkıntısı yok 1900 düşük kilolu olduğu icin kuvozde emzirip geliyorum biraz kilosu yerine gelirse toparlanirsa çıkaracağız dediler duruma gore `
Ozsa Esraemre44 33 hafta damı aldılar yoksa 34 de girmismiydiniz pazartesi benimde erken doğum riskim var 32+4 olduk bekliyoz bizde diken üstünde bide ciğer geliştirici iğne kaç gunnonce vurulmuştunuz
Esraemre44 Ozsa 33+2 gecesi hastaneye yatisim yapildi 33+5e kadar ciger gelistirci yapıldı dogumum oldu
Shnern Esraemre44 arkadaşım 32 haftad adoguk yaptı aynı durumdaydı oda bebek zehirliyordu hemen aldılar ama çok şükür bebek 2200 idi ve eve geldiler
Esraemre44 iremcany iyiyiz cok şükür sagolun uc gün kuvozde kaldik eve geldik iki gun sonra kontrole gittik sarilik cikti bigun daha kaldik ertesi gun duzeldi geldik evimizdeyiz cok şükür