Merhabalar dun gece suyum geldi hastaneye geldim 33+2deyim gözetim altindayim pazartesi doguma alinicam gec kalirsa zehirlermiş beni suyu azalmis 2100 gram olmus dua eder misiniz saglikla bebegimi kucagimi alayim insallah doktorum dedi belki cigerlerinde bisey çıkmazsa eve gönderebilirim bazısının kuveze alınmadığıda oluyomus ciger gelistiricide yaptilar nstye giriyorum bebegin kalp atışı durumu iyi cok şükür