Mutlumandalina Canım farklı farklı görüşler var ama(açlık-tokluk hakkında)benimki de biraz farklı olacak. Benim ilk doğumuma girdiğim gün, önceki gece nişan gelmişti; onun sonucunda sabah kontrole gitmiştim. Kontrolde doktorum 5cm açılmam olduğunu, doğumun başladığını söylemişti ama bende bir gram sancı ya da belirti yoktu. Onun üzerine yatış için kayıt yaptırdık. Karnımı doyurup öyle odama geçmemi söylemişti. 4 saat suni sancı vermişlerdi (bunun ilk 3.5 saati hiçbir şekilde sancı hissetmedim, hatta dalga bile geçtim, hemşireler çok şaşırmıştı; son yarım saatte olanlar oldu). Korkulacak hiçbir şey yok, sancı sırasında ıkınma ama; bebek doğum kanalına olması gerekenden erken girmesin 🤗 Açlık tokluk açısından doktorunla yine bir son görüşmeniz olacaktır mutlaka. Allah bir avazda kurtarsın 😊 Hayırlı doğumlar 😍🙏🏽