BabyYoda yok cnm bebek aşağı daha inmemişti zamanı gelmeden doğumu başlattık :) ben çok istedim die suni verildi yoksa sezeryan yapılcaktı en başta 🙈 çatı falan müsaitti doktorum normal yapabilceğime inanıyordu ama bn acıyı çekerken çok ağladım halsiz düştüm ıkınmaya halim kalmadı ondan vazgeçtim 🙈 aynen şükğr sağlıkla kucağıma aldım pişman değilim suniyi çektiğime 😂 (ama o an çok pişmandım 🙈)