Deniz59 uyusturucu krem evet vuruyordum azcik tutup sonra yikiyordum kurutup oyle agdaya basliyordum tekrar alişincaya kadar. Sonra zaten alisiyorsun. Tabi gebelikte bazi doktorlar onerir bazi doktorlar onermez bu tamamen çeliskili onara gore. Ben 2 3 defa kullandim aksi halde yapamazdim asla en azindan birazcik acisini hafifletdi