Deniz59 dogrusu ben hamile kaldigimi ogrendigimden sonra oraya agda yapmayi biraktim ozel bolgeye . Şoyleki kayiplarim coktu ve o yuzden her seye dikkat ediyordum suanda ediyorum tabi. 6 ayda artik agdaya gecmem keretdigini dusundum jilete baslamistim ki jiletden agdaya donmek cook zor cunki jilet berbat kotu birsey coook kotu ya. Mahv ediyor tuyler her yerden cikiyor . Neyse bi sekilde basladim kil koklerinde biraz kanama oldu hafif ama normal yani tuyler kalinlasinca ilk 2 defa yaptiginizda oluyor. Oyle .yaptim sonundada bi guzel antiseptik krem almistim eczqneden. Ustk kisma vurdum gecti gitdi boyle suan yeni yaptim. Birde doguma yakin yapicam aynanin karšisinda yapa biliyorum cunki baska turlu gormuyoru.