aysem09-01 Asafimmm bende 6+0 bugün 3gün sonra kontrolüm var inşallah bende duyarım o dünyanın en güzel sesini 💜🤲🏻
Asafimmm aysem09-01 aminn inşallah canım gerçkten yok böyle bi duygu 😍 evlenirken diyordum sanırım en mutlu gün diyede buu daha ağır bastı 😍🥰 ahh kalbimmm 🤰🏻❤️🧿
Sevgikaya1525 aysem09-01 cnm inşallah duyarsın çok güzel bi.duygu rabbim herkese yaşatsın cinsiyeti öğrenmek dha gzl bi duygu ben belirtilerimden dolayı hep kız bekledim doktor erkek demez mi aaa dedim😂
Sevgikaya1525 Funda2735 inan zaman çok çabuk geçiyor ben öğrendiğimde 4 haftalıktı şimdi 16 haftalık😂bazn zman çok.çabuk geçiyor diorm cnm
Sevgikaya1525 Funda2735 😂😂hahah biliyorum cnm benimde ilk zmanlar geçmezdi şimdi bekle oğlum hemen büyüme diorum 😂
minnosannesiii Arzu_94 benimde 16 şubat son adet keseyi gördük inşallah yarın kalp atışını duymayı planlıyoruz 🥰