islimkry aslında şöyle diyim bende açık açık geçiriyorum belli yani hatta testin yapıldığı günde beraber yattık uyuduk hep oda yorgundu bende. Sonra pozitif olduğunu öğrendik ayırdık ama hani sadece ayrı yatıyoruz bugün ben kötü oldum diye yanıma girdi yattı falan yani inanın affınıza sığınarak söylüyorum bende özledim eşimi ayrı gayri olunca daha psikolojik çöktüm. Bugün 5. Günü az biras daha toparlayayımda yatarız beraber. Bugün geldi de yanıma aksama yine huzursuz hissederm diye salona geçti 😁yani bizde ne yapacağımızı bilemedik böyle saçma sapan birşey oldu