Sltnsmt Erken falan değil geç bile yahu. 27′den sonra ben baya ağırlaştım halim kalmadı. En güzel 4-6 aylık enerji dolu dönemde yapabileceğin her şeyi yapmak bitirmek. Son dönemlere tek tük şeyler kalsın çünkü haliniz olmaz. En güzeli kendinize bir excel dosyası yapın tek tek ihtiyaçları yazın. Oradan tamamladıkça işaretlersiniz ben öyle yaptım. 70 maddelik listeden 4-5 tane kaldı şükür, odası yerleşti, kıyafetleri ütülendi. Şu an 29+2′yim. İyi ki de erken yapmışım.