Masalimiz28 Ben çok kararsızım bebeğim için hangisi daha kullanışlı olur bilmiyorum ? Ne tavsiye edersiniz ?
Dareyn Masalimiz28 Bende burada bekleyeyim.. Gerçekten instagram da bir sayfa kafamı çok karıştırdı bende zeytinyağı sabunu aldım rendeleyip yıkayacağız ama yine de kararsız kaldım böyle sürekli yok şu zararlı bu zararlı diye diye uyku bile tutmuyor beni artık 🙄
Portakalgeliyor Masalimiz28 merhaba ben duru granul aldım :) yumuşatıcı bebeklere zararlı olduğu için almadım onun yerine sirke kullanıcam allahın izniyle :)
Beyziikoo Masalimiz28 Dalan Granül Zeytinyağlı. Ebeler de sabun tozu öneriyor yumuşatıcı asla kullanmayın nefesleri çok hassas tıkayabilir diyorlar. Yumuşatıcı kullanmıyorum belli bi zamana kadar da kullanmayacağım. Ütüleyince de kalıyor kokular üzerlerinde🤗
Masalimiz28 Dareyn Evet bende öyleyim 😂 ama minorisin ürünlerini çok tavsiye ediyorlar birde siveno nun şampuanını.
Masalimiz28 Portakalgeliyor Bende çok kararsız kaldım bir yakınım minoris kullanıyor organik olduğu için banada önerdi ama genede çok kararsız kaldım 😃
Elfelf475 Portakalgeliyor ben kendi çamaşırlarımızda aylardır sirke kullanıyorum hiç kokmuyor bir kapak yetiyor bu virüs döneminde mikrop kırdığı için iyi oluyor 🤭
Masalimiz28 Beyziikoo evet yumuşatıcıyı hiç kimse önermiyor kokudan dolayı bende düşünmüyorum kullanmayı
Susam1 Beyziikoo bende lavantalısını aldım ama talimattaki gibi 1 ölçek koydum içinde kaldı kalıntılar silkeleyince döküldü hep sen ne kadar koydun canım kullandın mı hiç
Beyziikoo Masalimiz28 Evet bence de kullanmayın yazık zaten minicikler etkilenmesinler bir de o kokulardan 🙈 Sabun tozu alın en sağlıklısı onlarmış🤗
metehaninannesiii Masalimiz28 ben duru granüllü beyaz toz sabun alicam şuan da beyazlılara da onu kullanıyorum mis gibi ve tertemiz yapıyor
metehaninannesiii Masalimiz28 07-13 nisan da sokda indirim olacak duru granüllü beyaz toz sabun bilgin olsun canim
Rumeysaaa38 Masalimiz28 hocam ben hacışakirin kokusuz olanını rendeliyorım ve ondan deterjan yapıyorum yumuşatıcı kullanmamaya gerek kalmıyor ve korkmadığı içinde iyi oluyor deneyebilirsiniz
Macakizi İncia ve Siveno. Kokuları yok ve önerilen markalar. Bir gaflete düşüp uni baby almıştım ama kullanmadım. Bebeğin kendi kokusunun kıyafetlere sinmesi daha güzel 🥰
Masalimiz28 Macakizi evet kendi kokusunun sönmesi çok daha iyi bende sivenoyu lekeleri çok çıkarmıyor diye biliyorum çünkü eltim kullanıyordu ve beğenmedi