MeliSeliMelih Zeynep_adem58 ben bi kere oğluma bi yelek almıştım üzerinde kalp vardı ayyy bu dedim kız şeyi kalp var mağazacı da ablaaa erkeklerin kalbi yok mu demişti aklıma o geldi 😂😂😂 erkeklerde çiçektir annesi olsun ayrıca rengi erkek 💙
Zeynep_adem58 MeliSeliMelih evet oyle bnde ikna oldum cok begenerek aldim takimi zaten saglikla gelsin tum bebeler insallah💙
Hazaledis Zeynep_adem58 Bizde aynı 16 aylık oğlum var onun kıyafetleri yeni onları giydirecem ama sanki haksızlık yapıyorum gibi hissediyorum ondan 4 tane takım aldım Yinede vicdanım rahat değil annelik vicdan azabı diye boşuna dememişler😀
Zeynep_adem58 Hazaledis bnde oyleyim sanki haksizlik gibi oldu ilk ogluma aldigimin hesabi yok buna sadece 2 takim birde tulum bu kadar😅