Zeynep_adem58 Kizlar ilk oglumda isimli yaptirmistim hevesim cok gecti bu sefer boyle cicili bisey alayim dedim internetten aldim ustunde erkek bebek yaziyor ama boyle minik minik cicekler var twkrar oglum olucak sizce kizlar icinmi bu
Sedanindenizi Zeynep_adem58 Ustunde cicekler var yazmasaydiniz direk erkek bebek icin olarak dusunmustum sonradan ciceklre dikkat ettim. Bence rengi kurtariyor. Cok guzel saglikla giysin insallah🤲
2021annesiyim Zeynep_adem58 çok sevimliymiş benim de oğlum olacak Allahın izniyle görsem ben de alırdım bence takılmayın küçük detaylara güle güle giyinsin küçük adam 💙😊
eliffkrts Zeynep_adem58 ne olmuş ki çiçek varsa erkeği kızı mı var anlamadım. Çocukalrı bu kalıplarla büyütmeyin lütfen erkek çocuklarda kız bebeklerle oynar çiçekli giyer, kız çocuklarda arabalarla oynar mavi giyer
Zeynep_adem58 eliffkrts oynamak farkli bisey bnum oglumda bebeklerle oynar hic kisitlamam ama kiyafetlere cok dikkat ederim ben
Nazlideniz91 Zeynep_adem58 Güle güle giysin aynısını bende aldım oğluma, giydirmek için sabırsızlanıyorum 🤗🥰
Hazaledis Zeynep_adem58 cnm ufak detay takılma bende bataniye aldım internetten mor diye gül kurusu geldi bildiğin kız lar için ama kulanicam iade edecek zamanım yok
Zeynep_adem58 Hazaledis aynen oyle de iste insan en iyisi olsun istiyor ya cocuk dunyaya getirmek cok zor mesakatli kolau kolay gorulmuyor boyle gunler fazla ustine dusuyorum galiba bide hic kiyafet almadim ilk oglum 17 aylik onun kiyafetleri yepyeni duruyordu 2 takim aldim sadece oda duzgun olsun istedim ondan boyle sordum 😊
Zeynep_18 Zeynep_adem58 Çiçek olduğu belli bile olmuyor inan ayrıca çok güzel rengi falan iyi günlerde kullansın inşallah 🥰
Hazaledis Zeynep_adem58 Bizde aynı 16 aylık oğlum var onun kıyafetleri yeni onları giydirecem ama sanki haksızlık yapıyorum gibi hissediyorum ondan 4 tane takım aldım Yinede vicdanım rahat değil annelik vicdan azabı diye boşuna dememişler😀