Krizantem_ Ben 28. haftada kullanmaya başladım. 1 hafta falan oldu yani kullanmaya başlayalı. İnşallah düzelir doğuma kadar. Aslında benimkinin düşmesi doktorun yüzünden oldu açıkçası. 20. haftaya kadar Decavit multivitamin kullanıyordum ben, onun içinde kan da vardı. Ama doktorum 20. haftada Decavit iştah açıyor diye bırakmamı söyledi, onun yerine herhangi bir kan ilacı da vermedi. Yani 2 ay boyunca kan desteği almamış oldum, 2 ay sonunda tahlillerde pat diye düşük çıktı ferritin doğal olarak. Umarım doğuma kadar toparlanır..