Endo tesekkür ederim bende ondan korkuyorum
Bas agrımda cok var
Gecmiyor
Protein ++ diyor saglık ocagında cubukla bakdılar.
Hastanede normal laboratuara gitti orda sıfır dedi
Ama 24 saat istemedi benden
Enfeksiyon veya akıntı varkende protein gözükeblr demisti
Tansiyon hep 11.7 genelde 🤔🤔 zehirlen e olunca tansiyon yüksek olyo demi