Mom8899 WmonallissA Yankı Ege’de çok güzel olur 💙 Yankıyı çok istedim eşim istemedi, belki sizin bebeğinizin adı olur 🥰
Zeynep_18 WmonallissA ben oğlumun ismini Halil koyucam Halil Ege istedim ama eşim ikinci isim kullanılmıyor pek diyince vazgeçildi, Halil Ege de güzel bir isim🤗