WmonallissA Kızlar çok teşekkür ederim hepinize çok güzel alternatifler gelmiş, karar vermemiz gerekiyor artık, önerdiğiniz isimlerin hepsi çok güzel🙏🏻🥰❤️ Seçeceğiz artık bir tanesini 💙
2cocuk1kediannesi Bende ikinci oğlumun adını Ege koyacağım inşallah, adlarıyla yaşasınlar. Ben tek isimden yanayım ama Sarp Ege güzel geliyor kulağa. Büyük oğlumla küçük oğlumun isimleri🤓 Sarp Ege iyidir💗
EcemUysal WmonallissA çağan ege 🥰 Çok yakıstırdiğim bi isim 🥰 Benimde oglum olucak ben tek olarak ege ismini de düsünmüstüm ama kararımızı kuzeyden yana kullandık 🥰