Ogretmenanne35 Bir şey daha sormak istiyorum daha doğumuma var da doktorunuz acaba Doğum hakkında bir şey dedi mi ? Tansiyonumuz olduğu için normal Doğum yapabiliyor muyuz ?
Sema05 Ogretmenanne35 cnm doğum hakkında birşey demedi. Tansiyon sık ölçüldü edildi evet ama ben sezaryanm ilk doğum değil belki ondan dememiştir. İnanıyorum tek taraftaysa direnç 28 den itibsren geçme olasılığı çok yüksek