Krtalzyn sağ tarafta direnç var dedi bana şu an 22 haftalık hamileyim . Çok korktum doktorumla mesajlaştırğımda sadece çay , kahve , kola tüketme tuzlu yeme yazdı . Artık gidince bilmiyorum ne der😕söylediklerinizin hepsine dikkat edeceğim . İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı . Umarım açılır damarlarımız 🙏🏻🙏🏻