AltinYildizMom ayselgunes27 bizde 13+4 te randevumuz insallah görürüz 😇 doktor kesinmi dedi tahminmi acaba
ayselgunes27 AltinYildizMom kesin dedi çünkü hareketliydi çikolata yemiştim gitmeden önce net gördü doktor bize de gosterdi
Hayriyee67 Remziye_2121 cinsiyet kesinlikle önemli değil dediğin gibi insan bişeyler almak istiyor ☺️ İçimden hep kız geçiyor kız kıyafetlerine filan bakıyorum hep , eşim de öyle hissediyorum diyor ama oğluşumuz olursa bizim hislerde sıkıntı var 😅
Hayriyee67 Remziye_2121 aminnnn sağlıklı olmaları hepsinden önceliğimiz zaten bide benim ilk gebeliğim kimyasaldı o yüzden sağlıklı olsun bana yeter diyorum 🤲🏻
Hayriyee67 Remziye_2121 Baş ağrısı kadar gerçekten illet bişey yok 2 kere ensemde geldi ağrı tansiyondan korktum sağlık ocağına gittim şükür korktuğum olmadı artık öyle böyle bi şekilde katlanıcaz
Hayriyee67 Remziye_2121 bana da sormuştu doktor bende öyle bir sıkıntı yoktu sizin ondandır o zaman inşallah kısa sürede oda geçer
AltinYildizMom ayselgunes27 benimki geçen hafta çikolata yemedende durmuyordu yerinde bakalım haftaya görür inşallah 🙏
Remziye_2121 Ozlemm92 bende heyecan yok ama günler çabuk geçsin istiyorum her günüm uykuyla geçiyor yemek bile yapamıyorum
Ozlemm92 Remziye_2121 benim de çok uykum geliyor hep yatasım var zaten riskim vardı geçen haftaya kadar yatıyordum hep alıştım iyice mayıştım:(
Remziye_2121 Dilekcnkn ya bu sabah yerimden kalkmadım karnım yamuk olmuştu kendi kendime dedim acaba çocuk pozisyon falan mı değiştiriyor
Selenaysss Remziye_2121 10 haftalıkken mi cinsiyet öğrendin canım bende yarın 10+6 olacağım acaba öğrenir miyim yarın ki kontrolde 😄 ah birde sabırlı olabilsek