Hayriyee67 Remziye_2121 Rabbim sağlıkla kavuştursun hepimize , ayın 14′ün de randevum var 14+5 oluyoruz o zaman cinsiyetini öğrenirsin diyo çevremdekiler ama görücez bakalım ☺️🤲🏻
Remziye_2121 ayselgunes27 e bende 13+3 üm şuan ultrasyonda gözükmez diye biliyorum ama bebeğin pozisyonuna göre öğreniyorlarmış
Zezeeeyyldrm Remziye_2121 hayirlisiyla saglikla olsun inşallah 😊 ama en sonki kontrolumde 1 hafta ilerde gorunuyodu haftasi niye acaba
Remziye_2121 Hayriyee67 inş ya cinsiyet önemli değil benim için ama içimden minnak minnak kıyafetler almak istiyor
Hayriyee67 Remziye_2121 ben pek ilaç kullanmak istemediğim için baş ağrısından ağlama konumuna gelsem de kullanmıyorum , şu sıralar akşamları hafif geliyor onda da direk yatıyorum
Hayriyee67 Remziye_2121 cinsiyet kesinlikle önemli değil dediğin gibi insan bişeyler almak istiyor ☺️ İçimden hep kız geçiyor kız kıyafetlerine filan bakıyorum hep , eşim de öyle hissediyorum diyor ama oğluşumuz olursa bizim hislerde sıkıntı var 😅
Remziye_2121 Hayriyee67 yok valla ilaçsız yapamıyorum ben dün ılık duş aldım geçti ağrı gece yine ağrı tuttu
perilice123 Hayriyee67 benim migrenim var. O yüzden önce mentollü yağ sürüyorum alnıma şakaklarıma. Eğer geçmez artarsa o zaman parol alıyorum am şuana kadar iki kere falan aldım sadece.
Hayriyee67 Remziye_2121 Baş ağrısı kadar gerçekten illet bişey yok 2 kere ensemde geldi ağrı tansiyondan korktum sağlık ocağına gittim şükür korktuğum olmadı artık öyle böyle bi şekilde katlanıcaz