Bb_onlllb nazlizci aynılarını bana başta cildiye verdi ama inanın hiçbir işe yaramadı şimdi ki hap işe yarıyor
ozlemzkn Bb_onlllb Açlık 15 benim de Diğerleri de ilaçla düşüşe geçti. Ne kullanıyorsunuz? Ben ursofalk. 30.haftadayım
Skylab Bb_onlllb ben varım 🙋🏻♀️ Kaşıntım yok ama değerlerim baya yüksekti 30-31 haftalıkken farkettik. 37+1 e gün verdi doktorum.
Bb_onlllb Skylab gastro polikinliği şuanlık doğum için bekleyebiliriz dedi pazartesi kadın doğuma gidicem bakalım o ne diyecek. Size kadın doğum mu verdi. Şuan kaç haftalıksınız
Skylab Bb_onlllb evet kadın doğum verdi riske atmamak için hiç beklemek istemiyor gastroya söyledik oda iyi olur dedi. Benim değerlerim yüksekti baya belki o yüzden.
Burcumtlg Haftadayım. İnanılmaz rahatsızım bu konudan. Pazartesi doktora gideceğim. Soracağım. Ayak bileklerim benimde, bacaklarım allahım yara yaptım kaşırken sürmedğim şey kalmadı 😭😭😭
Skylab Bb_onlllb alt 450 ast 200 küsürdü. Safra asidi 17 küsürdü. Ama ilaçla düşüyor 10 günde 1 baktırıyorum.