Bb_onlllb Evet kaşıntılarımın sebebi bulundu. Değerlerim çok yüksek değil ama kolestaz olduğumu söyledi ve hapa başlattılar beni. 35+4 haftalığım. Erken doğum söz konusu şuanda olmadığını söyledi doktor. Benim gibi olan hamiş anneler var mı acaba
Meltem12 Bb_onlllb canım aynı durumu bende yaşıyorum 1 aydır cekiyorum 24+4 deyim Cildiyeye gittim bi krem verdi kullan dedi ilacları bıraktıgım an yine başladı bugün doktorum safra asitlerime bakmak için tahliller istedi inşallah iyi sonuçlar alırım size de cok gecmiş olsun 😒
nazlizci Bb_onlllb 34 haftalığım bende kırmızı yanık gibi heryerim ve kaşıntı doktor gebelik kolestazı dedi hap ve krem verdi sizin alerji hapınızın adı ne
LETHE Bb_onlllb anladim cok geçmiş olsun umarim ilaclar iyi gelir. Bende de asiri kaşıntı var benimkiler yüksek degil ondan sordum degerinizi
ozlemzkn Bb_onlllb Açlık 15 benim de Diğerleri de ilaçla düşüşe geçti. Ne kullanıyorsunuz? Ben ursofalk. 30.haftadayım
Bb_onlllb LETHE bende de öyleydi değerlerim düşüktü sonra kaşıntılarım şiddetli olunca yine baktılar yani düşük diye baktırmamazlık yapmayın
LETHE Bb_onlllb en.son gittigim cildiye 3 gün oluyor bana koleztasi de lekelenme olmaz takibe gerek yok demisti verdigim kremleri.kullan doğuma kadar demisti soylemeniz cok iyi oldu. Benim 50 kuruş kadar kızarık ve kizarigin ici soyuluyor kaşıdıkça
Bb_onlllb LETHE bende öyleydim cildiye bana Alarji hapı verdi. Kesinlikle ihmal etmeyin ne çektiğimi bir Allah bilir
LETHE Bb_onlllb cok tsk ederm bende doğuma kadar gitmem diye düşünüyordum çünkü alerjik dedi alerji hapi verdi bide egzama olmussun dedi
Bb_onlllb LETHE bana da başta Alarji hapı verdi ama benim kaşıntılarım gitmedi tekrar enzim değerlerime bakıldı ve ona göre hap verildi Alarji hapını daha kullanmıyorum