Evet kızlarrrrr bu doğum hikayemi yazmayı o kadar çok istiyordum ki rabbim bana nasip etti inşallah isteyen herkese de nasip eder.
ben ilk önce ilk doğumumla başlayayım. Bebeğimin 40+2 de suyu azalmıştı ve hastaneye yatışımız yapıldı. Bu arada Almanya’da yaşıyorum ben. Bana normal doğurtayım diye her şeyi denettiler. Akapunktur, çay vs. Sonra hiç birşey etki etmeyince suni sancı vermeye başladılar. Alttan jel gibi birşey verdiler. İlkinde hiç sancım olmadı ikincisini verdikten sonra başladı ölüm gibi sancılar. Tam 3 gün boyunca o sancıları çektim. 8 cm açılmam oldu. Son anda bebek iyi değil acil sezeryana alınması gerek dediler ve 5 dakika içinde sezeryana alındım bebeğime kavuştum.
ilk doğumumda içimde ukte kalmıştı normal yapamadığım İçin.3 yıl sonra tekrar hamile kaldım ve bu seferde normal doğumu denemek istedim. Doktorum herşey gayet iyi görünüyor. Normal doğumu deneyebilirsin dedi. İçimdr büyük korku vardı tabi yine ya o kadar sancıyı yine çekipte son anda ameliyat derlerse çok üzülürdüm.
gel gelelim ikinci doğumuma😍
bizim bebeğin dünyaya gelmeye niyeti yoktu. O kadar yürüyüş, çaylar vesaireler etki etmiyordu bana . Yine sancım kendiliğinden gelmedi. Tam 41 haftalık olduk ve doktor kontrolünde yine suyum azalmaya başladı. Hastaneye yatışımız yapıldı ve suni sancı verilmeye başlandı. İlk sunu sancıda azar azar sancım başladı hatta bi ara 5 dakikada 1 gelmeye başlamışlardı. Ertesi gün sabah doktor muayene etti ve hiçbir şekilde açılman olmamış dedi ikinci dozu deneyeceğiz dediler. İkinci dozuda verdiler. Öğlen 12 gibi sancılarım dayanılmaz hale geldi 2 dakikada bir sancım oluyordu. Dedim ben dayanamıyorum beni kontrol edin. Aldılar beni kontrole ebe demez mi sadece 1 cm açılman olmuş😭. Beni bir ağlama tuttu. Bu kadar acıya sadece 1 cm. Sonra beni nst ye bağladılar. Sancılarım inanılmaz geliyor. Ebelere söylüyorum dayanamıyorum diye. O kadar zor ki resmen tutunacak bi yer bulamayınca saçlarımı çekerek güç alıyordum. Eşime de izin vermediler tabi gelmesine. Açıklık 4 cm olursa ancak yanına gelebilir dediler. Ben baktım dayanamıyorum ağrım İçin ilaç verdiler ama ne fayda hiç etki etmedi. Daha sonra daha ağır bi ilaç verdiler ama o da etki etmedi maalesef. Sonra içimde bi ıkınma isteği oluştu istemsizce. Bir ıkındım suyum patladı. Ebeleri çağırdım hemen beni başka bi odaya aldılar. Kontrol ettiler demezler mi açıklık 8 cm olmuş 😍. Hemen eşimi çağırdılar. İçimden sürekli ıkınmak geliyordu. İki dakika olmadı açıklık tamam tam ıkın artık dediler. 3 ıkınmada kafası tek ıkınmayla da vücudu çıktı canım bebeğimin.
o kadar farklı bi duyguydu ki; eşime ben doğurdum mu diyip duruyordum😂. Gerçekten rabbim isteyen herkese nasip etsin. Çok şükür şimdi bebeğimde bende çok iyiyiz. Bu arada bebeğim 1 nisanda doğdu şaka gibi 😂😂😂
sorularınız varsa zamanım oldukça cevaplarım
allaha emanet olun 😍😍😍