Son 14 gün ilk bebeğim çok korkuyorum normal doğum olsun istiyorum. Sürekli kafamda acaba nasıl olacak suyum mu gelecek sancım mı nasıl anlayacağım sorusu var. Çok yorgun hissediyorum kendimi nasıl ıkınacağım bu durumda diyorum. Kızım her hareket ettiğinde acaba doğum pozisyonunu mu aldı diye düşünüyorum kısacası çok düşünüyorum korkuyorum 😅 en büyük düşüncem sağlıklı bir bebek olacak mı kızımın burun kemiği kısa başka bir sorunumuz yok ama yine de söylenenlerden dolayı aklıma geliyor. Doğum öncesi virüs için test yapılacakmış birde o çıktı nasıl olur acaba 🤦🏻♀️Doğduktan sonra emzirmeyi de düşünüyorum anlayacağınız bitmiyor 💭