Benimde az kaldı korkmayayım diyorum ama korku ağır basıyor. Kedileri düşünmeye çalışıyorum. O kadar profesyonel doğum yapıyorlar ki yakından görmek baya nasip oldu. Ve birden fazla yapiyorlar
o küçücuk vücutlarıyla… o zaman diyorum ki Allah o hayvana öğretiyor da ben akıllı insana öğretmez mi? Biraz rahatlıyorum.